Selasa, 03 Mei 2011

Hello, This Is Hyun Joong

Halo, ini Hyun Joong
2011/04/29 Hyun Joong

Aku akan pergi ke Osaka pada tanggal 2 Mei.
Aku pergi untuk acara promosi Playful Kiss, sudah cukup lama sejak aku ke Osaka dan aku merasa gembira.
Di Osaka, saya ingin makan Takoyaki (kue berbentuk bola penuh dengan gurita bayi) dan tentu saja saya juga ingin makan Gyu-don (mangkuk Daging sapi) juga.
penggemar Jepang akan melihat aku dalam rambut pendek saya. Jangan terkejut dengan Style yang Anda tidak digunakan untuk melihat.
Baru-baru ini aku olahraga dan otot tubuh saya menjadi lebih besar ... Mulai sekarang dan seterusnya, saya akan menunjukkan semua perasaan jantan.
Pada bulan Juni (di Korea), kami merencanakan sebuah karya untuk penjualan album, silahkan lihat ke depan untuk itu.
Koreografi, jaket dll untuk album .... semua bagian telah diambil dengan hati-hati satu per satu oleh karena itu silahkan mengambil waktu anda untuk melihatnya.
Setelah Mei berlalu dan ketika Juni datang, mari kita terbang bersama-sama sekali lagi.
Pada waktu itu, saya akan membawa album untuk mengunjungi Jepang jadi silakan berharap untuk itu.
Harap hidup dengan baik dan tersenyum bahagia. Terima kasih.



ENGLISH TRANSLATE:

Hello, this is Hyun Joong
2011/04/29  Hyun Joong

I will go to Osaka on 2nd May.
I’m going for the Playful Kiss promotion event, it’s been while since I’ve been to Osaka and I’m feeling excited.
In Osaka, I want to eat Takoyaki(ball-shaped dumpling filled with baby octopus) and of course I also want to eat Gyu-don (Beef bowl) too.
Japanese fans will be seeing me in my short hair. Do not be surprised at the style that you are not used to see.
Recently I’m into sports and my body frame has become bigger… From now onwards, I would be showing everyone the manly feeling.
In June (at Korea), we are planning a showcase for the sales of the album, please look forward to it.
The choreography, jacket etc for the album…. all parts have been taken with care one by one so please take your time to look at it.
After May has passed and when June comes, let’s fly up together once more.
At that time, I will bring the album to visit Japan so please look forward to it.
Please be live well and smile happily. Thank you.

Credits: KHJ Japan Official Mobile Site + Japanese~English Translation: miyo @lovekimhyunjoong.com + Indo trans: rtss501.blogspot.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Read First and please respect

Arsip Blog

LIZLEMAGAZINE