Minggu, 14 November 2010

[101112] Key's Elite camp promotion

-------------------------------------------
[101112] Key's Elite camp promotion
-------------------------------------------
http://locketsindonesia.wordpress.com/2010/11/13/101112-keys-elite-camp-promotion/

http://www.youtube.com/watch?v=SIR7OPd406A&feature=player_embedded

Eng Trans:
-------------
Hello i am SHINee’s Key. Long ago I, although this was an old memory of mine, i studied abroad in the US. The memory of me going to school/studying there was a great help to me. I home-stayed and it was my first time living away from home. It helped me alot in English. the memory of that is something i cannot forget. it would also benefit everyone when they look back from when they’re older and is beneficial even now. Thank You

Indo Trans:
--------------
Hello aku Key SHINee. Beberapa waktu lalu, meskipun ini kenangan lama saya, saya belajar di luar negeri di AS. Kenangan saya pergi ke sekolah / belajar di sana sangat membantu bagi saya. Selama ini saya tinggal dirumah dan itu adalah pertama kalinya saya tinggal jauh dari rumah. Ini banyak membantu saya dalam bahasa Inggris. Kenangan itu adalah sesuatu yg tdk dpt trlupa olehku. itu juga akan menguntungkan semua orang ketika mereka melihat ke belakang dari saat mereka telah tua dan bahkan saat ini. Terima Kasih

cr: unlocKEY’s forum
indotrans: Queena&KeyHolic @LOCKETS-Indonesia
shared for LOCKETS-Indonesia: Key Holic
(TAKE OUT WITH FULL CREDIT!)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Read First and please respect

Arsip Blog

LIZLEMAGAZINE